Nu är det min tur!

            
Kan fortfarande inte säga mycket mer än att jag är helt sjukt glad. Var rädd att jag skulle få en dålig placering i och med att det tog så pass lång tid, men jag hade inte kunnat vara nöjdare! Jag kom precis där jag ville komma och min familj, mitt hus och min skola verkar hur bra som helst. Har redan mejlat min värdmamma och pratat lite med henne och det kändes som vi fick kontakt direkt. Hon var verkligen jättetrevlig. Min värdmamma är mattelärare på min skola vilket är super. Troligtvis kommer jag att åka med henne varje morgon och hon blir som ett moraliskt stöd i skolan. Hon känner dessutom till alla i skolan och kan hjälpa mig med nästan allt. 

Med bil tar det 42 minuter till närmaste Abercrombie & Fitch, haha. Det kollade jag upp nästan först. Och i mejlet min värdmamma skrev så sa hon att vi skulle åka till stranden i oktober och till våren, vilket är en rätt stor grej då havet ligger rätt så långt bort. Roadtrip!

Jag är helt övertygad om att detta kommer bli en av de bästa upplevelserna i mitt liv och imorgon kommer, om jag har tid, ett långt inlägg med alla detaljer om mitt kommande utbytesår. Jag är sååååå glad!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0