Var vill jag helst komma?

När man har väntat så pass länge som jag har gjort på placering, går man i princip varje dag och hoppas att de ringer och funderar på var man vill komma. Och såklart har alla frågat väldigt mycket var jag helst vill komma. Egentligen så är det nog inte så bra att ha några förväntningar, men jag har ändå valt ut de delstater som jag helst vill bo i 10 månader. Jag tror faktiskt att mitt förstaval är North Carolina. Vet egentligen inte varför, men det tilltalar mig bara på något sätt. Tror att det är klimatet då det är rätt likt Sveriges fast varmare såklart. Även för att det är nära kusten och även Nashville, en av världens coolaste stad som jag gärna vill besöka en dag. Washington DC är inte heller så långt bort och det är inte heller en sydstat med världens bredaste dialekt. Det är lagom helt enkelt, lite som Sverige. I North Carolina vill jag bo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0