11e december

Just nu är det min födelsedag i Sverige, men fortfarande den 11e december här! Vilket innebär att jag firar min födelsedag 36 timmar detta året, hihi!
 
Är sååå excited över imorgon, har inga förhoppningar eller så men det ska ändå bli kul. Har slitit och bakat två tårtor till mattelektionen imorgon, hoppas de tycker om mitt svenska recept annars blir det pinsamt... Har bestämt födelsedags outfit och ska sätta klockan extra tidigt imorgon så att mitt hår är perfekt, haha! Ska även gå upp ännu tidigare för att äta min traditionella födelsedagsfrukost och se på julkalendern. Ska verkligen försöka göra min födelsedag imorgon till den bästa födelsedagen någonsin!
 
Provet i skolan idag gick bra, tror jag. Man gjorde det över internet som sagt och det tog typ en halvtimme men man var ändå tvungen att sitta där inne i två och en halv timme. Tror att jag för första gången i mitt liv somnade i skolan! Efter skolan och efter mitt snabba bak åkte vi tillbaka till skolan för att fixa ett "physical" som man måste ha för att delta i skolidrotten, typ ett intyg på att man är frisk. Faith hjälpte till som min assistent när vi bakade och hon tyckte det såg supergott ut så ska smyga in en bit till henne imorgon under lektionen. Hon var även väldigt överraskad över hur snabb och organiserad jag var på att baka, hihi.
 
Nu ska jag få en god natts sömn för imorgon är det en SUPERROLIG DAG. 12/12/12!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0