12e december

Har verkligen haft den bästa födelsedagen någonsin! Har fått uppleva en amerikansk födelsedag och blivit uppvaktad till max, hade inte kunnat önska mig något bättre. Har också fått prata med min familj och min kära mormor och bästa vän. 
 
Dagen började med att jag gick upp extra tidigt för att gå ner och fixa min traditionella frukost. Fick redan då gratulationer från Faith som var uppe. Fixade min frukost och gick upp igen för att äta den framför Greveholm. Sedan gjorde jag mig i ordning för min födelsedag hihi och fixade det sista med tårtorna. I bilen ringde sedan Jordan, Julianne och Jennifer och sjöng för mig!!!
 
Fick en massa gratulationer på morgonen när vi gick runt i korridorerna och sedan igen på matten första lektionen. Vi hade som sagt "breakfast party" eftersom vi hade en sån lång lektion så där var pannkakor, bacon, muffins och allt möjligt! Också mina tårtor såklart. Någon hade varit jättegullig och tagit med ljus så de satte i 17 ljus och tvingade mig att stå och skämma ut mig inför hela klassen när de sjöng, haha. Fick även en jättefin cupcake av Mallory!!!
 
I yearbook sjöng de igen och jag fick en brownie av Odalyss. Alla sa grattis och fick även några grattis på lunchen. Tårtan som blev över fick yearbook klassen. Alla tyckte jättemycket om den förresten! Under lektionen gick jag ut för att ringa mamma och mormor som väntade på ett samtal från mig, Började nästan gråta när mormor sjöng grattis för mig på engelska. Världens underbaraste person ♥
 
Fick grattis på andra och fjärde lektionen också såklart, men ingen som sjöng där inte, haha, men jag klagar inte. Fick några fina kramar också och en massa gratulationer på twitter och facebook. Blev även utbjuden två tre gånger, haha. (uppdatering tio minuter efter jag skrev detta, haha)
 
Efter skolan åkte vi hem om och jag tittade lite på Ellen och svarade på alla facebook gratulationer. Sedan åkte vi till Athens för att äta på Outback med hela familjen, alla var där vilket var superroligt. Fick jättefina presenter och en jättegod och trevlig måltid. De sjöng för mig igen och även personalen på Outback och jag fick en gratis efterätt, hihi. Har inte varit den nyttigaste dagen med andra ord... I present fick jag en kaffemugg, presentkort på starbucks, fotoram, örhänge, halsduk, vantar och ett fint grattiskort från Jordan. 
 
Hade verkligen den bästa amerikanska födelsedagen jag någonsin kunnat önska mig!!!
 
"This is awkward"-face!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0