13e december

Glad Lucia!!! Saknar luciamyset lite idag faktiskt, åt en lussebulle till frukost för traditions skull men har inte tittat på något luciatåg ännu. Tänkte titta på svt om det funkade men har inte haft tid, får göra det någon gång i helgen. Kan ju inte missa en sån fin tradition.
 
Har knappt gjort någonting i skolan idag. Sista dagen med konstigt schema, nu är det bara två normala dagar kvar i skolan sen är det lov!!! Har man 90 eller högre i betyg så måste man inte skriva finals, vilket innebär att man är ledig tisdag och onsdag. Har dock finals i matte på tisdag, men det är ju bara första lektionen.
 
Eftersom schemat var knasigt så hade jag inte min normala lunch, utan slutade med att jag åt med en av mina kompisar i matten, och hon åt lunch med sina svarta killkompisar. Jag låter rasistisk hur jag än säger det, men det är skillnad så är det bara, det är absolut inget negativt, men hade ni varit här så hade ni förstått. Attityd, stil, allting är annorlunda. Men de var hur trevliga som helst ändå såklart så jag hade en jätterolig lunch, riktigt härliga killar. Min tjejkompis berättade dock sen hur alla pratade om mig sen haha och hur alla svarta killar på skolan tycker jag är snygg... hahahah!!! 
 
Kan förresten meddela att jag har bokat klipptid tills på tisdag! Är lite nervös, haha, men de lovade att inte klippa av för mycket! Bokade även tid tills balen, är ute i god tid haha! 
 
Här får ni en fin bild på min fina serie av Oedipus, stolt tjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0