14e december

Mitt matteprov idag gick superbra, fick 87! Yay. Har två matteprov kvar nu bara på måndag och tisdag, sedan är jag officielt klar med första terminen av mitt high school år. Det har gått så otroligt fort. Under yearbooken tog vi bilder för senior favorites. Mitchell blev röstad class clown. I min US History sov jag, lyssnade på musik och spelade spel på mobilen. Jag är den enda junioren i min klass så jag är den enda som kan bli "exempted" om jag har 90 eller högre, haha. Så jag gjorde absolut ingenting, härligt! Under sista lektionen delades även candy grams ut, fick en från Odalyss! 
 
Efter skolan åkte jag hem med Odalyss och Kadie efter att ha hängt lite på skolans parkering, jadå då har man gjort det också. Hos Odalyss hjälpte vi till att fixa för kalaset och under kalaset hjälpte vi till att underhålla barnen, haha. De hade även en pinata full med godis, önskar att vi hade det på våra födelsedagskalas också. Ska nog införa det. Efter kalaset hämtade Faith, Jennifer och Jordan upp mig och så åkte vi och tittade på galna julbelysningar, haha. 
 
Kom hem till världens bästa julklapp och satt och grät i evigheter. Jag har världens bästa familj och vänner ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0