16e december

Idag så hade vi en "jul get-together" med andra utbytesstudenter och deras familjer här hemma. Jag fick gå upp och baka en till tårta för Faith tyckte den var så god när jag bakade den på min födelsedag, och den var en succé igen! Jordan åt hur mycket som helst och slickade sin tallrik... Hon sa: "Är inte allting här mycket äckligare? För allting svenskt är såå mycket bättre". Hahaha!
 
Själva "festen" var väl inte den roligaste, pratade med några andra tjejer men hängde mest med Jordan istället. När de hade gått hem spelade vi just dance. Kan inte få nog av det spelet, haha! Kommer sakna att inte ha det när jag kommer hem. När alla hade gått hem och jag, Faith och Bill satt och pratade och tittade på fotbollsmatch så pratade om vad jag hade köpt till Jordan i julklapp. Så berättade vad jag hade beställt från Hollister och att jag hade köpt ett par sweatpants till mig själv också. Så Faith bara: "I am gonna beat you! You're not allowed to buy stuff you've put on your Christmas list!" Hahahah, skrattade i evigheter, hade helt glömt att jag hade önskat mig det, woops. Men vill hellre ha de Faith köpt så får väl lämna tillbaka de jag köpte, haha. Börjar förresten få panik över mina julklappar, har inte köpt en enda förutom en tröja till Jordan. Aaahhhh. Måste tigga skjuts från någon så jag kan gå och shoppa!
 
Imorgon har jag mitt matteprov över allting vi har gått igenom den här terminen. Med tanke på att jag missade några veckor och att jag inte pluggat aaalls inför detta så förväntar jag mig inte att det ska gå så bra... Är förresten beroende av Fun run, världens roligaste spel på iphonen just nu. Bara så ni vet, ladda ner det om ni vill bli beroende! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0