17e december

School's out!!! Nästan i alla fall, bara en liten lektion kvar imorgon, sen så! Hade matteprov första lektionen som gick bra annars har jag bara spelat fun run, snap chattat och ätit resten av dagen. Hade food party tredje och fjärde lektionen där alla tagit med sig mat. Mat på amerikanska är förresten pizza, chips, dip, kakor, tårta och cupcakes. Känner mig inte sådär på topp på min diet just nu...
 
Pluggandet är i alla fall helt slut för min del detta året, har som sagt min final exam i matte imorgon men den kan jag inte plugga till. Historian är slut, engelskan är slut och yearbook är slut för denna terminen. Avslutar med A i allt förutom matten om inget under sker imorgon, jag är dock ändå stolt över min matteinsats, det har varit så svårt och jag har lärt mig så otroligt mycket! Fick tillbaka resultatet på min dödsuppgift i historian, fick 100% vilket känns super. Jag kämpade inte med den i onödan!
 
Nu ska jag gå och lägga mig, några minuter tidigare än vanligt. Sen är det sömn som väntar hela lovet!
 
Min fina julklapp/födelsedagspresent jag fick av söta Hannah idag!! En söt strumpa med gott choklad i, swedish fish och en liten Georgia registreringsskylt med mitt namn på, supergulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0