18e december

Idag var en riktigt bra dag!! Efter första lektionen som var finals i matte så var skolan slut för denna terminen för mig. Så skönt! Matte provet gick bra, det var typ ett grupprojekt om kaniner som förökar sig, haha. Fick 95 vilket höjde mitt betyg till 87 i matte totalt, väldigt nära ett A så är supernöjd. 
 
Efter skolan åkte jag, Mallory och några andra till Chick-fil-A och åt, sen åkte vi hem till Steven, Mallorys pojkvän. Stannade där en stund sen åkte vi och julhandlade, fick alla presenter köpta, hur grym är jag?? Klippte mig även senare och är supernöjd med det, blev lite kortare men det är sååå lent nu! Varsågod Frida!
 
När jag kom hem hade jag absolut ingenting att göra så jag och Faith tittade på Notting Hill, hon hade aldrig sett den, galet! Skypade lite med Nathalie innan jag gick och la mig, sedan sov jag hur länge som helst, skööönt! 

Kommentarer
Postat av: frida

Hiihihih det var på tiden! :*
Hoppas allting är jätte bra med dig, börjar bli lite tomt utan dig nu i skolan.
PUSSS!!

2012-12-19 @ 19:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0