20e december

Sov länge idag också, försökte sova bort förkylningen eller vad det nu var jag hade. Hjälpte lite men var fortfarande trött. Som tur var kom Jordan och Julianne över och piggade upp mig sedan var det full rulle hela dagen. En massa just dance spelande senare låg jag och Jordan döda under julgranen och spelade fun run och käkade choklad. Känns skönt att bara ta det lugnt och inte göra så mycket nu faktiskt, nästa vecka är det bannemej julafton! Har haft fullt upp i skolan så förtjänar att ta det lugnt! 
 
Jag överlevde den 21a december förresten, ingen värld som går under här inte. Och om jorden någon gång ska gå under ska det vara när jag är omringad av min älskade familj, vet inte om jag hade klarat mig utan dem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0