23e december

Dan före dopparedan!
 
Tänk vad tiden går fort, imorgon är det julafton. Jag får dock vänta betydligt längre på mina klappar eftersom de inte öppnas förrän på juldagen. Ska dock skypa med familjen i Sverige under deras julklappsöppning, kan ju inte missa när de öppnar mitt fina paket jag skickat! 
 
Idag åkte jag och Faith till flygplatsen och hämtade upp hennes föräldrar som ska stanna över julen här. När vi kom hem drack vi kaffe och åt kakor och fudge. Kände mig som en pensionär idag, men det är mysigt det också. Vi la pussel hela kvällen och tog även ännu en runda på Walmart. De är så himla söta så är glad att de är här! 
 
Nu ska jag få mycket sömn så att jag är redo för veckan som kommer. 
 
GOD JUL!!!
 
Jag tittade på Bingolottos uppesittarkväll jag också!! Kan ju inte missa en sådan fin tradition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0