24e december

JULAFTON var en aning annorlunda detta året. Jag försökte ändå behålla några traditioner, så jag gick upp och fixade mig frukost bestående av en lussebulle, "pepparkakor", clementin och kaffe med polkagrissmak och gick upp på mitt rum och tittade på sista avsnittet av julkalendern och några snuttar av Kalle Ankas jul på youtube. 
 
En stund senare skypade jag med hela familjen under julklappsöppning och fick höra allting Elena hade att berätta om jultomten. Att skypa med de jag älskar mest i hela världen på julafton var den bästa julklappen ♥
 
Hela dagen bestod av matlagning till kvällen och till juldagen, då man firar jul här. På kvällen avnjöt vi en riktigt god middag!!!
 
Julmuuuust!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0