29e november

Hade en rätt så tråkig dag i skolan idag. Lektionerna var tråkiga och fick sitta och vänta på ännu en kvarsittning som Jennifer hade för jag skulle åka med henne hem. Faith skulle till Firm Bank och titta inför balen, hon berättade att det var fantastiskt fint!! Så för att göra dagen lite bättre pratade jag med bästa vän på Skype i drygt en timme om allt möjligt. Fick även ett paket idag från min älskade familj. Mumsiga choklad och en adventskalender till Faith och Bill. (De tackar och hälsar förresten!) Eftersom Faith inte var hemma så var det bara jag och Bill som åt, han lagade faktiskt väldigt god middag. Han gör det inte ofta men han kan han också.

Detta är inte ens roligt att läsa haha, eller skriva för den delen. Så jag avslutar här, tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0