2a december

Sova
Tvätta
Skypa
Plugga
Handla
 
Så ser oftast mina söndagar ut, och så även denna söndagen. Minskade dosen plugg och ökade dosen sömn dock. Var och åt hos Jennifer ikväll också, snackade killproblem med Jordan och Julianne och åt god amerikansk mat. Pluggandet går inte bra just nu, orkar inte min matte! Och så har jag historian på det också, har inte fått gjort någonting denna helgen. Är glad att allting är över till min födelsedag, då ska jag bara slappna av! Fick min jacka jag beställde igår förresten, var orolig att den inte skulle passa men den satt super. Har inte funderat hur bältet ska sitta dock, men kommer väl på det så småning om. Nu kan jag i alla fall hålla mig varm, typiskt bara att vädret skulle bli bättre... idag var det tjugo grader! Saknar snön som ni har hemma lite faktiskt. Köpte i alla fall ingredienser till lussebullar idag så ska förhoppningsvis baka det i helgen, köpte även clementiner, mums. Bara pepparkakorna som saknas för maximal julkänsla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0