30e november

Försov mig ordentligt idag för första gången!! Råkade sätta klockan på pm istället för am... Dumma amerikanska klocka. Vaknade därför en timme försent vilket slutande med att Bill fick köra mig till skolan. Jag kom inte försent dock, jag och Faith är ju alltid i skolan väldigt tidigt så det var inte så sent jag vaknade egentligen.

I yearbook räknade vi röster till "senior favorites", seniors har fått rösta på andra seniors i olika kategorier som sedan ska in i yearbooken. Hannah fick flest röster som "best all around" och David vann "best smile". Fanns dock åtta andra kategorier också, en kille och en tjej per kategori.

Efter skolan åkte jag Odalyss, Hannah och Kadie till Tokyo och åt sedan hem till mig och hängde. Tittade på våra fina julgranar, snackade och spelade just dance haha.

Syndade precis lite choklad.. Är ju tvungen när mamma och pappa skickar! Kommer synda igen imorgon när vi ska till Atlanta och äta på the cheesecake factory. Är så excited för det och julparaden! Men måste gå upp tidigt... Mindre kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0