4e december

Idag var en bättre dag. Lägger som sagt det bakom mig och går vidare. Är så glad för min familj och mina vänner både här och hemma. Ni är bäst. ♥
 
Efter skolan stannade jag kvar på matte tutoring med Mitchell och några andra. Sedan åkte jag hem för att plugga lite till. Orkar inte allt detta plugg, haha, fastän det inte är så mycket i jämförelse med vad jag hade haft i Sverige. Var glad att jag fick skypa med Louise i alla fall, gjorde min dag ännu bättre! Nu bombas min twitter med en massa tweets om Victoria Secret Fashion Show... Själv tittar jag inte, min skönhetssömn är viktigare. Klarar mig bra utan att se benrangel i dyra underkläder för den delen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0