5e december

Borde gått och lagt mig för lääänge sedan, men istället sitter jag och skriver min önskelista! Känns sååå dumt att önska mig något från min värdfamilj, vill inte ha något egentligen men Faith tvingar mig. Har faktiskt kommit på rätt så mycket nu faktiskt men det är ändå jobbigt, haha. Hade en rätt så bra dag i skolan idag faktiskt, har världens bästa vänner här! Har dessutom skypat med Nathalie om allt möjligt vilket gjorde dagen ännu bättre.
 
Lagade köttbullar till middag idag vilket tog en evighet så har inte fått mycket matte gjort heller, har prov imorgon kommer inte gå bra! Denna gången hade vi lingonsylt så det smakade helt perfekt! 
 
En vecka tills min födelsedag idag! Yaaay. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0