6e november

Hade en väldigt bra dag i skolan idag faktiskt! Såg David en jävla massa gånger av någon dum slumps anledning dock och han bara låtsats som vi aldrig har träffats, trevligt. Men dagen var bra ändå, mitt matteprov gick bra! Jag tror att Faith sa att jag fick 82 eller något sånt, vilket inte är dåligt alls. I advisement fick vi reda på nästa termins schema, är inte jättenöjd men det är ändå okej. Jag har British Literature (är det Shakespear så dör jag), Government, Yearbook och Forensics. Det är bara Forensics som är en senior class så de två första är junior classes och Yearbook som jag har nu är blandat. Vet än så länge ingen som jag känner som har de klasserna vilket är lite tråkigt. Braxton sa att han skulle byta till min klass, haha, får se om han gör det eller inte. Schemat är dock inte helt slutgiltigt ännu, ska kanske byta bort Government mot Economics men är inte säker på att det funkar.
 
Nog pratat om det, fysträningen idag var också rätt så rolig! Vi delade denna gången upp oss mellan tjejer och killar vilket var skönt och vår tränare som är en tjej i 25-års åldern är jättetrevlig och duktig! Det var väldigt jobbigt emellan åt dock, men det var skönt att ha det gjort när man var klar. Baseballlaget hade och träning så de kom såklart ut mot slutet när jag fortfarande var på fysträningen... pinsamt som alltid men det är typ bara jag som är "gammal" på träningen så vet att de är där för min skull, haha. Vilket får en att känna sig wanted, haha!!
 
Skypade med Nathalie igen ikväll och hennes amerikanska kompis vilket var roligt och intressant att höra om hennes liv också. Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det fredag, wiii. 
 
Åååh glömde att säga! Åt peanutbutter and jelly sandwich idag på lunchen. Det var gott... väldigt gott. Inte bra för nu kommer jag börja äta det, hahaha. Men men, vad kan man göra åt saken, jag måste njuta av det amerikanska livet medan jag är här och PBJs är en väldigt stor del av det livet!!
 
Tvingade Odalyss att ta en bild på "ögonblicket"! Jag vet att jag är snygg... hahahah
 
Glad efter en bra träning!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0