8e december

Måste bara börja detta inlägget med en stor jävla eloge till Julkalendern. Bästa avsnittet idag, jag doooog när mamman pratade danska, haha. Bästa!!! Och Lillan är tillbaka, yaay. Har hört att Leif kommer tillbaka också, kanske alla kommer tillbaka? Hade varit såå bra. 
 
Efter att jag sett julkalendern åkte jag, Faith och Kim till Dawsonville vilket var en bit ifrån Monroe. Tog oss cirka 4 timmar att komma dit, haha. Faith hittade inte till Kims hus och sen körde vi lite mer vilse och så var det mycket trafik och så stannade vi och åt, haha. Det tog cirka en timme hem, haha!
 
Det var ett Premium Outlet vi var på, vilket jag har varit på många gånger i Florida. Kändes som jag var på semester hela tiden som jag var där, förutom att min familj inte var med mig. Fick köpt några julklappar vilket var skönt, men måste ändå shoppa nästa vecka också, är inte helt klar ännu. Var hemma rätt så sent, hela dagen gick åt att shoppa. Gick direkt och la mig och fick inte gjort någon historia, har så mycket att göra imorgon!!! Ska baka lussebullar också, wiiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0