9e december

Åh ja, man kan lyckas med lussebullar i USA också. Fast än de inte ville jäsa ordentligt med dumma torrjäst, men de blev bra ändå och alla gillade dem! Har pluggat r*ven av mig idag kan jag säga, hade så mycket att göra denna helgen men fick ingenting gjort igår så fick djura med det idag. Fick även tvättat och skypat. Jordan och Julianne kom över runt sex tiden och vi har väl inte hittat på något så intressant, bara löjlat oss som vanligt. De sover över här i natt för Jennifer och John skulle på julfest, men jag kickade ut Jordan från mitt rum, det hade varit en katastrof om vi skulle göra oss klara imorgon bitti tillsammans, haha! 

Behöver sömn i natt så ska krypa ner i mina varma nytorktumlade lakan. Imorgon ska jag äta lunch med Faith och hennes klass, haha. Ska bli intressant eftersom det är den lektionen där alla hennes elever snackar om mig... får se vad de säger imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0