Like it or leave it

Som alltid när jag startar en blogg börjar jag gärna med ett litet introduceringsinlägg. Inte för att jag har tusen läsare som inte vet någonting om mig, utan jag gissar väl att om du sitter och läser detta nu så känner du mig, eller så hamnade du bara här av någon slump. Trots det så känns det bara så dumt att bara börja skriva ett inlägg precis som ingenting har skett, så läs om ni vill lära känna mig bättre, eller hoppa helt enkelt bara över det.

Om ni har varit så flitiga redan så att ni har läst min profil till höger så vet ni redan lite om mig. Jag går precis som alla andra i skolan, andra året på gymnasiet och bor i Malmö. Jag ska dock göra något, som inte alla andra gör, nämligen åka ett utbytesår till USA. Detta kommer jag att göra till hösten, men kände att jag ville börja skriva av mig redan nu, eftersom det är en lång process och många tankar och funderingar som dyker upp under tiden.

Bloggen kommer dock inte bara handla om mitt utbytesår, precis som de flesta bloggar kommer jag skriva om mitt dagliga liv, tankar och funderingar och även lägga upp en hel del bilder som säger mer än tusen ord. Jag vill dock helst fokusera på mitt utbytesår eftersom det är något som är speciellt för mig. Jag är inte snygg som Kenza, framgångsrik som Blondinbella eller sprider inspiration som Lisaplace. Jag är jag, och tänker inte anstränga mig för att vara någon annan.

Det här får bli ett ställe för mig att skriva av mig, och ett ställe för er att ta del av detta. Like it or leave it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0