Nu kommer värmen

Äntligen säger jag bara!! Man blev ju en aning ledsen när det fick för sig att snöa igår, men nu är we back on track. Imorgon hoppar vårjackan, conversen solbrillorna på!

Tittade runt lite på vart jag skulle vilja bo under mitt utbytesår. Har faktiskt inte tänkt så mycket på det, har från början ställt in mig på Kalifornien men eftersom jag inte var pigg på att lägga 8000:- på delstatsval har jag hoppat den tanken. Försöker som sagt dra ner på mina förväntningar.

Kan inte avgöra om jag vill komma syd-, nord-, öst- eller västligt. Det är ju såklart varmare i söder, men samtidigt är det även mycket sämre mat där. Orkar man dessutom med värme 24/7 året runt?Får helt enkelt ta det som det kommer. Var hade ni helst velat åka?

Nu ska jag ta och njuta av min pluggfria dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0