Svar på fem enkla frågor

  1. Jag kommer att resa med organisationen STS.
  2. Jag har ännu inte fått reda på vart jag ska åka, utan får reda på det först när de hittar en familj som passar mig. Jag hade kunnat välja delstat, men det hade då kostat cirka 8000 kronor extra och det hade fortfarande inte varit 100% säkert att jag hamnade där.
  3. Jag kommer att åka i slutet på augusti/början på september ungefär, då skolan börjar. Eventuellt ska jag på en förberedelsekurs i New York en vecka innan och kommer i så fall åka iväg tidigare.
  4. Jag kommer att byta ut mitt sista gymnasieår, men är inte säkert att jag blir en senior när jag kommer dit då de beror på ålder, erfarenhet mm.
  5. När jag kommer tillbaka kommer jag att gå om, utbytesåret inräknas alltså inte. På grund av det nya betygssystemet så kommer mina betyg att göras om till A-F betyg.
Har ni några andra frågor kan ni fråga precis när som helst. Jag svarar i kommentarrutan, i ett inlägg eller via mejl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0