Synundersökning

En kort första skoldagen efter lovet satt riktigt fint idag. Satt mestadels av lektionerna och tittade på gårdagens avsnitt av BB tillsammans med Louise. Har fortfarande en halvtimme kvar av avsnittet, så vet fortfarande inte vem som åker ut. Ska se det nu innan jag hoppar på bussen igen.

Ska nämligen alldeles snart dra iväg på synundersökning på körskolan. Så att jag har tillräckligt bra syn för att börja övningsköra. Trots att jag åker iväg till hösten vill jag börja köra, tycker det är sjukt roligt! Får väl hoppas att de inte upptäcker några allvarliga fel, tänk om jag helt plötsligt skulle få glasögon... Önska mig lycka till!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0