Uppladdning

Idag är det gameday och sitter just nu med bigbrother-reprisen och godisskålen i högsta hugg. Det är så jag laddar upp för match! Känner att jag egentligen borde göra något vettigt, borde plugga, men orkar inte. Har inte haft någon ledig tid denna veckan, så nu när jag väl har det så slappar jag istället. Det är så det ska vara, eller hur?

Imorgon kommer våra kära vänner hem från Val Thoréns, cirka 80% av gänget har varit borta så jag och Louise kom fram till slutsatsen igår att vi kommer bli som Pheobe... När alla börjar snacka om Val Thoréns vad ska vi snacka om då? Är väl en smula avis också, blev riktigt festsugen igår men det fanns ju ingen hemma. På fredag, då jävlar smäller det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0