Tut-tut

Oj, vad länge sedan jag skrev ser jag. Har inte hänt mycket på USA-fronten. Måste betala in nu senast den 20 mars för att bekräfta att jag vill åka, innan resten av processen kan börja. En massa papper att skriva under är det också som visar att jag håller mig till de regler som finns. Vissa regler är väldigt uppenbara, medan andra är lite mindre uppenbara...

Kan i alla fall dela med mig av min övningskörning som började idag. Körde bara en stund eftersom det blev mörkt rätt så snabbt. Kan däremot säga att jag var grym, haha! Första gången och jag körde redan i trafik. Rätt så stolt faktiskt, trots att det blev lite farligt i en och annan sväng.

Idag är det tisdag vilket innebär nytt avsnitt av Pretty Little Liars, Desperate Houswives OCH Big Brother. Lagom bra kväll tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0