1 november

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om idag. Förutom att det redan är november!!! När hände detta? Fattar inte hur snabbt tiden går, riktigt sjukt. Det är svinkallt här om morgnarna när vi åker till skolan, typ 5 grader! Sedan är det varmt så man svettas inne i klassrummen och när man kommer ut från skolan igen är det cirka 18 grader. Om ni ville veta det.
 
Mitt matteprov jag hade idag var inte så svårt, jag hoppas det gick lika bra som det kändes. Har äntligen tagit tag i min historia också, åtminstone börjat, haha. Tittade på CMA en stund också men orkade inte sitta uppe och vänta på Taylor Swift, typ den enda jag vet vem det är. Tänkte vara lite "cool" och kolla eftersom country är typ det enda folk lyssnar på här men det höll inte riktigt.
 
Nick frågade mig i skolan idag om olika amerikanska saker jag har ätit. När jag sa att jag aldrig ätit peanutbutter and jelly sandwich sa han att han skulle göra en till mig och ge till mig på lunchen, haha, tvivlar att han kommer göra det. Sen frågade han om jag hade smakat pizza? Hallå, dude that's italian... dumma amerikanare. Nu ska jag krypa ner i min kalla säng och försöka somna, har fått riktigt dåligt med sömn denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0