11e november

Har lovat mig själv att blogga om varje dag så även om jag redan har berättat lite vad jag gjorde igår så får jag ändå berätta lite nu också.
 
Efter att jag gjort lite historia, packat väskan och ätit middag åkte jag till Odalyss för sleepover. Vi åt choklad och kollade på film och fick killbesök, haha. En kille som hon snackar med som heter Spencer och hans kompis JD kom över och kollade film med oss. Blev lite awkward för jag och JD blev femte hjulet, haha. Så jag gick ut för att träffa Braxton en stund istället för han bor precis bredvid Odalyss nästan. 
 
Klockan var halv ett när jag och Braxton satt i hans bil och bara pratade, enligt lagen får man inte vara ute efter tolv om man är under 18. Tror ni inte en polisbil kör förbi?!?? Har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv, haha. På tillbaka vägen stannade polisbilen, lös med ficklampa och rullade ner rutan. Det var en kvinnlig polis men jag var lika rädd för det. Hon frågade vad vi gjorde och om vi bodde här. Braxton sa att jag bodde i Odalyss hus och sen frågade hon om han var min pojkvän. Av ren reflex sa jag ja, haha, var rädd att hon skulle göra någonting annars. Sen sa hon hejdå och körde iväg. Tror jag, kommer inte ihåg exakt. Hon berättade även att hon hade sett någon springa iväg från någonstans men Braxton sa att det inte var vi. Tänk vad som hade hänt om hon hade ringt Faith eller något, tänk om jag blivit hemskickad! Bara för att jag satt i en bil på en helt vanlig lugn gata! Det är Amerika det... stackars ungdomar som behöver leva här, haha. 
 
Mer spännande än så blev det inte, men det var lagom spänning för mig, haha!!! Förlåt mamma och pappa... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0