12e november

Idag gick jag och Odalyss upp och gjorde amerikanska pannkakor med sirap och nutella till frukost! Vi var inga mästerkockar precis men det blev faktiskt riktigt gott. Tre pannkakor kan man överleva nästan hela dagen på! Runt två åkte vi till Brianas hus och sedan åkte vi allihopa till ett köpcentrum. Det var jag, Odalyss, Briana, Ola och två tjejer som heter Bianca och Melanie. Shoppade några fina saker, men ingenting som jag behöver egentligen, haha, så är det alltid. Fick i alla fall köpt mig ett par vinröda byxor, har bara mina jeans och svarta byxor att ha i skolan så behövde verkligen ett par nya byxor! Efter att vi ätit kinamat åkte vi hem igen. Gud vad jag älskar att åka bil om kvällen och lyssna på hög musik, nästan det bästa som finns. Vi hade fest i bilen, haha, med svensk festmusik. Alla älskar Swedish House Mafia, så stolt över att vara svensk, haha!!
 
Så här ser det ut när vi försöker baka!
 
Odalyss, Bianca, Briana, Ola och Melanie
 
Hatar min dator just nu..!! Dumma bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0