14e november

Idag hade några killar så kallad "signing" efter skolan vilket var lite coolt. Tre killar (en av dem var David) signerade med universitet för deras sport, i detta fallet baseball. Där var fotografer och derar föräldrar och tränare pratade lite om dem. Ganska häftigt att de har blivit utvalda och fått full scholarship till college, precis som på tv!! En av killarna, Clint är riiiktigt duktig, han förväntas skriva kontrakt värt en miljon dollar innan han tar studenten, galet!
 
Tog en promenad när jag kom hem från skolan för att ta lite höstbilder. Tyvärr är jag lite sent ute, haha, alla löven är typ borta, men ni får åtminstone bilder på mitt neighborhood, inte så spännande som man kan tro. Lägg märke till alla backar... anledningen till att jag inte orkar springa fram och tillbaka så ofta, haha.
 
David längst ut till vänster och Clint i mitten.
 
Kände för att visa min höstoutfit idag, haha, kände mig väldigt höstig! Jag behöver vantar förresten, kallt!!!
 
Utsikten från vår veranda.
 
En ekorre.
 
"Mitt" hus.
 
Slutet på gatan, har aldrig vågat gå in så vet inte vad som är bakom. Troligtvis mer skog, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0