16e november

Ååååååååååååhhhh!!!! Är helt tagen av Breaking Dawn Part 2, kan inte tänka på något annat! Vill inte avslöja något men herregud så bra den var! Satt och applåderade, skrek, hejade och skrattade i biosalongen, det var helt galet. Perfekta avslutet och den bästa filmen av alla. Sitter just nu och lyssnar på soundtracket och drömmer mig bort till Edward-Bella-kärlek.
 
Åkte med Odalyss och Mallory till Olive Garden innan, mums fillibabba. Deras bröd, jag dör. Hade kunnat äta det varje dag! Hade knytkalas i 4th period idag också, några hade tagit med sig mat och kakor till lektionen men jag ville spara mig till Olive Garden så jag snodde bara lite kaka från Nicks tallrik. Fick smaka Odalyss brownies som hon hade med sig till skolan idag också, de smakade som en liten bit av himlen. Hon hade inte bakat dem från scratch dock, men svingoda var de i alla fall.
 
Är nästan färdigpackad, resten får jag packa imorgonbitti. Behöver sova nu för måste gå upp sex imorgon. Ingen vila här inte, får sova i bilen. Är i alla fall supertaggad på att åka till Florida, ska bli skönt att komma ifrån livet här lite, fastän det hade varit kul att hitta på saker med mina vänner under lovet. Förhoppningsvis är vi hemma på torsdag men det kan bli så sent som på lördag också. Har lovat mig själv att hålla mig utanför killproblem under hela veckan i Florida, jag ska bara slappna av! (Och göra historia). 

Nick är nöjd med sin pizza!
 
Mallory älskar bröden lika mycket som jag gör!
 
Först i kön till Breaking Dawn part 2!!!!! Mallorys mamma var nästan mer excited än vad vi var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0