17e november

Igår var testa nya grejer-dagen. Vi började vår roadtrip redan klockan sju och stannade för frukost på McDonalds. Testade något helt nytt, nämligen bacon, egg, cheese mcgriddles. Typ som en hamburgare med allt det där i, fast brödet var amerikanska pannkakor typ, med sirap I. Märkligt men väldigt gott! För lunch stannade vi på Cracker Barell och där åt jag chicken and dumpnings med macaroni and cheese. Väldigt gott det också!!

Vi var inte framme här förrän halv sex så det tog ett tag. Faiths föräldrar är hur söta och trevliga som helst!!! Vi åt slappy joes när vi kom hit, vilket är hamburgare fast med rinnig köttfärs istället för en biff. Mums! Jag bad även bordsbön för typ första gången i mitt liv! Alla nya saker var alltså väldigt lyckade, haha. Nu har jag testat dem också.

Just nu ligger jag och Jordan fortfarande i sängen och är för lata för att gå upp. Men snart måste vi för jag anar att det är rätt mycket som måste fixas till thanksgiving maten!!! Är så förväntansfull för detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0