21a november

Jordan har redan berättat för er om vår dag idag, kan det bli tydligare? Haha! Ni kan förstå att jag har problem med att förstå hennes sms... haha. Knasig unge! Det var ännu en bra dag i alla fall, åt ännu mer rester!! Thanksgivingmat är faktiskt väldigt smaskigt. Vi gjorde även lite pyssel, nämligen kalkonmuggar. Klippte och målade kalkoner och satte dem på muggar som vi fyllde med choklad och nötter och sedan satte vi dit vår "thankful"-lista, 10 saker man är tacksam för. Sedan läste vi upp dem under middagen. Vi hade även läsning som Jordan berättade om. Det var Julianne som hade anordnat det och hon hade tjatat om det hela veckan. Så fastän ingen ville så var vi tvugna att sitta ner och läsa. Men Julianne var inte nöjd för det, för vi uppförde oss inte, haha. Hon ville att läsningen skulle vara perfekt och vi förstörde den! Stackare... känner igen mig så mycket i henne ibland. Som när vi ska spela spel på julafton vilket aldrig blir av... Det är 5 år mellan Julianne och Jordan precis som med min syster och jag förstår nu vad Micki har fått stå ut med... är på Jordans sida varje gång de bråkar haha, tänk att jag var så jobbig också. Förlåt! Men hon är söt ändå och det var förhoppningsvis jag också!
 
Min fisk!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0