22a november

Happy Thanksgiving!!!!
 
Idag är det den riktiga thanksgiving, och medan alla andra familjer träffas och äter god mat spenderade vi hela dagen i bilen på väg hem. Vi har ju firat thanksgiving hela veckan så det spelade inte direkt någon roll. 8 timmars bilresa tog cirka 12 timmar på grund av en massa stopp, haha. Vårt sista stopp var på Walmart, ikväll börjar nämligen black friday, den största rean på året skulle jag tro. Egentligen börjar det inte förrän efter midnatt och håller på hela natten och hela fredagen men på Walmart började det tidigare och det var fullproppat! Fick se en massa väldigt märkliga människor!
 
Nu sitter jag och försöker ha tålamod med att klicka runt på Abercrombies hemsida, den är överbelastad på grund av rean! 40% på allt så jag passar på att köpa dyr vinterjacka. Erbjudandet gäller bara mellan midnatt och 6AM så var tvungen att passa på utan att konsultera med chefen (mamma), lägger ett sött mejl till henne nu så att hon förstår... jag sparade faktiskt 88 dollar!!! En tidig födelsedagspresent kanske? Hon vill väl inte att jag ska frysa ihjäl här? Det är faktiskt väldigt kallt nu. Puss älskar dig mamma, du är bäst. Pappa också. Så tacksamma för er. Nu ska jag sova, imorgon ska vi julpynta, yaaaaay!
 
Är tacksam för alla underbara människor jag har fått chansen att träffa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0