25e november

Lagade svenska pannkakor till frukost imorse (halv två på eftermiddagen), de är såå goda. Mycket bättre än amerikanska och det tycker Jordan också. Skypade med familjen och fick gjort lite historia, sedan kom Jeff, Kim och Kylie och Jennifer och Julianne över och åt och då busade jag och Jordan med småttingarna. Vi orkar inte leka med dem så vi säger att vi ska leka kurragömma och sen letar vi aldrig upp dem, haha, ja vi är taskiga. Men sen ber vi om ursäkt och så är alla glada igen. De kan leka med sig själv ibland faktiskt! Jag och Jordan har viktiga vuxensaker att ta hand om, haha!

Har pratat med Felicia i telefon i nästan två timmar ikväll. Felicia är i Alabama och har hennes blogg länkad i min meny om ni vill läsa hennes blogg. Vi snackade om lite allt möjligt och det fick mig att må lite bättre, inte för att jag mådde dåligt innan, men jag inser nu att saker jag tycker är jobbiga är jobbiga för henne med, vilket är skönt! Vi pratade alldeles för länge dock för nu är klockan mycket och Rebecka behöver sova. Kommer aldrig kunna sova dock för gick upp så sent idag. Måste i alla fall försöka för imorgon är det skola igen, yaaay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0