26e november

Kan börja dagens inlägg med att säga hur mycket jag älskar frukost, haha. Vill typ gå och lägga mig så att jag kan vakna och gå upp och äta frukost. Min frukost består av english muffins med honungsphiladelphiaost och reeses puffs med mjölk. Ibland skiftar jag dock och äter sausage biscuits och yoghurt. Kaffe och äpplejuice alltid! Intressant va? Såå gott.
 
Var tillbaka i skolan idag i alla fall som vanligt, galet att det bara är tre veckor kvar tills första terminen är över, det har gått så fort! Måste börja fundera på vilka kurser jag vill ta nästa termin, har ingen aning vad jag ska välja. Vet bara att jag inte vill läsa matte! Gick ut och sprang en runda efter skolan och gjorde sedan situps och annat medan jag tittade på 90210 på datorn, haha.
 
Började fundera på vad jag ska göra på min födelsedag. Det är bara två veckor kvar på onsdag!! Jag vet att vi ska ut och äta med hela släkten här i alla fall, troligtvis på Outback! Excited. Har inga förväntningar dock, vet att det inte kommer bli någon sång på morgonen med presenter, lussebulle och varm choklad på sängen. Men det blir nog bra ändå. Snackade med Odalyss om att jag borde ha fest, inte fest fest utan bara fest, haha. Så började vi snacka om vem jag skulle bjuda och det var skitsvårt, bjuder man någon måste man bjuda den andra också så jag kom upp i 25 tjejer och killar... Vet inte riktigt om hälften ens skulle vilja komma på ingen alkohol fest, haha. Så det får bara bli de närmaste tjejerna som går ut och äter eller något, blir nog bättre så.
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0