28e november

Har verkligen ingen lust att blogga idag, har slitit med min matte hela kvällen och dagen har spenderats i skolan som vanligt. Har lovat mig själv att blogga varje dag men mycket roligare just nu blir det inte. Fick uppleva detention igår och idag, jag fick inte detention utan Faith hade det i hennes klassrum efter skolan. Herregud vad sträng hon var, haha, satt och skrattade när hon skrek åt en elev och sedan vände sig om och skrattade. Jag var inte den enda som skrattade dock, hennes elever som stannar kvar för läxhjälp skrattade också för de vet att hon inte menar allvar, men det gjorde inte stackarna i kvarsittningen!
 
Fick inte se mitt schema idag utan får ut det nästa torsdag. Vet i alla fall att jag kommer att ha någon sorts engelska, yearbook, economics och forensics som är typ som kriminilogi. Rätt så nöjd med de ämnena faktiskt. Längtar till nästa termin. Nya rutiner, nya lektioner och nya klasskompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0