2a november

Igår fick jag äntligen sova med duntäcke! Sov så skönt att jag inte hann blogga för jag ville bara sova. Min fredag var inte jättespännande ändå, alla var upptagna och David avbokade i sista sekund så jag spenderade kvällen med att spela kort med Faith. Vi spelade med kortleken jag köpte med mig från Sverige med svenska fraser på så vi hade lite svenskundervisning också!

Början på skoldagen igår var inte super heller precis, fick hemlängtan helt utan anledning vilket förstörde hela dagen. Har inte känt så innan men jag antar att det bara kommer ibland. Det blev bättre tillslut i alla fall och jag vet nu att jag klarar mig alltid oavsett vad! Skoldagen fick ett rätt så roligt avslut när Nick gjorde så att jag fick "kvarsittning", haha. Vet inte om jag har berättat det men vi har nya platser varje lektion för vår lärare sätter ut våra namnskyltar annorlunda varje dag. Så igår när jag kom in i klassrummet och såg att jag satt långt ifrån Nick så tittade jag på honom och han på mig och sedan gestikulerade han att jag skulle byta namnskylt för han satt brevid Anthony, haha. Så det gjorde jag vilket inte slutade så bra, haha. Som tur var fick jag Nick med mig så han fick stanna efter fem minuter och städa med mig, haha. Sucks to suck! Är så glad att jag och Nick har blivit så bra kompisar.

Nu sitter jag i bilen på väg mot Georgia matchen. Den börjar 3.30 vår tid här så, mamma och pappa om får in kanalen igen så kan ni leta efter mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0