4e november

Fick sova en extra timme idag! Blev ändå tidig uppgång då vi körde härifrån redan klockan tio mot IKEA! Hann även skypa med mina kära fastrar och kusiner från Stockholm, roligt roligt, blir så glad över att se att alla mår så bra!
 
IKEA var en upplevelse även om jag redan varit där tusen gånger, visste inte att allting var på svenska, haha, såklart stod det vad sakerna var på engelska men alla namn som "Billy" och "Smaka" var på svenska! Så emellenåt fick jag översätta. Fick i mig svensk äpplekaka i alla fall och en massa svenska choklad och kakor. Tyvärr inga marabou, fick nöja mig med IKEAs märke. Vi fick även tag på lingonsylt så nu blir det snart köttbullar igen! De hade även julmust, ååååh vad gott säger jag bara. Det tyckte Jordan också! Jennifer kunde inte bestämma sig om hon tyckte det var gott eller inte, haha.
 
IKEA var en succé i alla fall, Faith shoppade loss och satt och bläddrade igenom katalogen hela vägen hem och sedan i soffan framför tv:n och ropade till mig: Åh, jag hittade något som jag missade, vi får åka dit igen! Förhoppningsvis ska vi dit när de serverar svenskt julbord! En riktigt bra dag har det varit helt enkelt.
 
Atlanta skyline!
 
  

 

Kommentarer
Postat av: Petra

Älskade vän. Vi är fastrar va? Hihi kraaam

Svar: Oj, haha. Fastrar ska det ju vara såklart :) kram
bbeckks.blogg.se

2012-11-05 @ 22:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0