5e november

Mina inlägg börjar bli tråkiga, haha, allting är "som vanligt" nu så har knappt något nytt att berätta. Var väldigt flitig idag i skolan kan jag i alla fall berätta! Fick klart all min matteläxa, engelskaläxa och skrev klart en hel "standard" på historian! På yearbook lektionen idag tittade jag på Eva och Adam filmem, åh vad den var bra när man var liten, den fick en verkligen att tänka på Sverige! Alla avsnitten och hela filmen finns på youtube, awesome!

Imorgon börjar fysträningen för fotbollen. Vet inte riktigt om jag ska vara rädd eller inte, har hört att den inte är så jobbig men man vet aldrig... Jag vet i alla fall att jag verkligen behöver träningen så det skadar inte!! Önska mig lycka till, kan behövas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0