7e november

Dagens höjdpunkt, nej, veckans höjdpunkt: ett stort paket på posten!!! Blev så glad och slet upp det så fort jag kom in genom dörren. Marabouchoklad och djungelvrål, lite annat godis och en massa svenska tidningar!! Tack tack igen så jättemycket min favoritfamilj i Stockholm! Imorgon ska det djungelvrålas i skolan!
 
Annars har jag bara varit i skolan som vanligt idag, pratat med min kära mamma i skolkorridoren efter skolan. Fick några konstiga blickar från folk som gick förbi haha. Jag har världens bästa mamma, ingen tvekan.
 
Oj, juste Obama vann ju... Inte många glada tweets om det precis. Men jag är lika glad ändå, hoppas han gör ett bättre jobb dessa kommande 4 åren. 
 
Imorgon är det "International hug an exchange student day", haha. Men inte bara det, imorgon är en väldigt speciell dag för en annan anledning också... ♥
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åååå vad kul att paket är framme nu :) hoppas att det smakar <3
Ha det va gumman kram <3

2012-11-09 @ 08:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0