8e november

Idag var en riktigt rolig dag i skolan, djungelvrål säger jag bara. Under första lektionen kastade jag en till Kyle och Mitchell, deras reaktioner, jag dör!!! Sen ville alla andra smaka också, och det var en massa som smakade under dagen. De flesta spottade ut den direkt och de flesta gjorde konstiga grimaser, haha. Hoppades att David skulle dö eller något men han gillade det, wtf, inte reaktionen jag hoppades på! Var faktiskt två andra som tyckte om det också, annars var det bara sura miner.
 
Ringde Louise imorse och gratulerade henne på födelsedagen! Känns inte som man är på andra sidan jordklotet när man pratar utan som om vi båda är hemma i Sverige. Hon verkade ha en väldigt bra dag i alla fall så är glad för hennes skull, och imorgon ska de ut och partaja! Är glad att jag inte hade kunnat följa med ändå för annars hade jag varit lagom avundsjuk just nu! På tal om det, är väldigt frustrerad på reglerna idag. Har blivit bjuden på två fester denna helgen och vill sååå gärna gå. Frågade Faith i hopp om ett ja, men hennes svar var: jag måste prata med föräldrarna. Yeah right, tror inte det va, haha. Åh vad jag hatar reglen att man inte ens kan vara i närheten av ungdomar som dricker, vill inte bli hemskickad men önskar att jag åtminstone hade kunnat gå! 
 
Fysträningen idag var tusen gånger jobbigare än i tisdags, usch. Skulle egentligen inte gå men så skulle en av Faiths elever Kelsey gå och hon är jättetrevlig så vi gick tillsammans. Vi sprang först till den amerikanska fotbollsplanen som var en bit, sen gjorde vi lite sprinter och styrka och sedan sprang vi en mile på tid. Inte nog med det så sprang vi upp och ner för läktarna också, fy säger jag bara. Mina ben kommer värka imorgon! Sen skulle vi ju springa tillbaka också... Kom halvvägs sen hoppade jag in i Braxtons bil när han körde förbi, haha.
 
Den internationella krama en utbytesstudent dagen var inte så lyckad, fick inte en enda kram!!! Förutom en från David men hans räknas inte. Tror inte folk var tillräckligt upplysta, haha... Nu ska jag se Grey's yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0