9e november

Idag var det pizzaparty på yearbook lektionen, mums mums!!! Efter skolan åkte jag hem och tittade på Ellen show sedan åkte jag, Faith och Jennifer direkt till Tokyo för att äta ännu mer mumsig mat, älskar japanskt! Sen lämnade de mig på fotbollsmatchen. Idag var den sista fotbollsmatchen för säsongen, alltså den absolut sista matchen för alla seniors. Det var många som grät efter matchen, haha, gulligt. Min dumma mobil dog så kunde inte ta så många bilder, tänkte ta bilder med spelarna när vi gick ut på planen efter matchen men så blev det inte. Det var i alla fall sviiiiiinkallt, typ 6 grader!! Hade på mig tjocktröja och skinnjacka men hjälpte inte mycket, jag kunde inte känna mina fötter. Måste nog införskaffa mig lite mer vinterkläder.
 
Imorgon ska jag och Faith åka till Jordans softbollturnering i Jefferson och vi kommer troligtvis vara borta hela dagen. Vi åker här ifrån klockan nio i morgonbitti så ska försöka få lite sömn nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0