10e oktober

Är i säng sent ikväll, klockan 10, haha. Sent för mig som måste gå upp 5 imorgon för att klä sig "school spirity" och göra goda baconmackor till lunch. Imorgon väntar även pep rally efter skolan, ska bli såååå kul! Tydligen har de en stor överraskning detta året! Excited!
 
Vi hade vikarie i matten idag vilket var skönt, slapp Ms. Pohlman. Kan seriöst säga att jag hatar den kvinnan. Kanske inte hatar men jag gillar henne inte!! Engelskan är tråkigare än någonsin, vi läser Hamlet som lika gärna hade kunnat vara skriven på kinesiska, ingenting Shakespeare skriver makes sence. Måste översätta från Shakespeares engelska till normal engelska till svenska. Går inte så bra! Hamlet utspelar sig i Danmark dock så jag har roligt under lektionerna med att leta efter danska ord. Hittade gratis och längre ner på sidan stod det "gratis=free". Det tyckte jag var roligt!!
 
Provade min homecoming dress idag, med skor och allt. Visar er en smygbild men en ordentlig bild får ni inte förrän tidigast lördag! Klockan 7 idag åkte jag tillbaka till skolan för Mr. LHS. Det är typ som en Beauty Pageant fast det går inte ut på hur bra man ser ut utan talang, talförmåga och gång, typ, och varje kille var eskorterad av en tjej. Det var riktigt roligt faktiskt. Satt i skolans teater och under tävlingens gång satt alla och live-tweeta haha! Så om ni vill ha lite morgonläsning sök på hashtaggen #mrlhs på twitter. Tog en maaassa bilder och filmade några talanger men orkar inte lägga upp alla bilder, kanske om jag orkar på söndag. Ni får en bild på vinnarna i alla fall. Mr. LHS blev Alex, en av killarna jag äter lunch med, Odalyss och Hannahs kompis. Han var riktigt duktig på att tala och sjöng en låt av Johnny Cash som talang! 
 
Imorgon har jag math mid-term!!! Håll tummarna för mig!
 
Chelsea, Michaela och Hannah uppklädda för "oldies" dag!
 
Odalyss och Mr. LHS! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0