11e oktober

Idag har varit en riktigt bra dag! Bra dagar betyder en massa bilder att visa, vilket jag egentligen inte orkar men jag tänker göra det ändå för imorgon är vi lediga från skolan, yaaay!
 
Idag var det pep rally efter skolan, var superexcited! Det var riktigt roligt att se hela skolan samlad för att visa spirit! Cheerleaders uppträdde, folk tjoade och skrek, bandet spelade och homecoming kings och queens gick över planen och presenterades. Efter pep rallyt åkte jag med Mallory till Zaxby's och sedan åkte vi och åt glass. Är så härligt att åka med henne. Musiken på högsta volym, fin skönsång och rutorna nerrullade! Senare ikväll åkte vi till the stadium för att se powder puff matcherna, vilket är tjejer som spelar amerikansk fotboll fast med något enklare och inte så tuffa regler. Hade en super dag som sagt och imorgon kommer bli minst lika bra om inte bättre. Får sovmorgon och ska fixa saker inför homecoming och på kvällen är det homecoming football game!!! LÄNGTAR!
 
BTW! För alla er HIMYM fans! Mallory är från Kanada och idag så sa hon "uyt" istället för "out". JAG DOG! 
 
School spirit!
 
Zack och Kyle (Ms. Doss i bakgrunden haha, min yearbook lärare och Hannahs syster)
 
Vårt lunchbord! 
 
PEP RALLY! Alla seniors hade kronor och jag satt med Mallory så fick en också!
 
Bandet och fotbollskillarna.

The Competition Cheerleaders!
 
Fotbollskillarna!
 
Fotbollscheerleaderna!
 
Mitchell och hans flickvän var två av de nominerade King and Queen.
 
Och när de vände sig om så hade Mitchells kompisar tröjor där det stod: Homecoming? Såååå gulligt. Hon började gråta, hihi. 
 
Hannah!!! 
 
David och någon tjej jag inte känner.
 
Chelsea!!
 
Homecoming King kröntes. Homecoming Queen kröns imorgon på fotbollsmatchen.
 
Helt plötsligt började alla dansa, haha. Det var tydligen surprisen, det var faktiskt jättehäftigt! 
 
Gangnam Style!
 
Nyttig mat på Zaxby's...
 
Vi åt glass på mysigaste stället ever!!! Så god glass och så mycket att välja på, heaven!
 
Seniortjejerna på Powder Puff matchen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0