12e oktober

Var ledig från skolan idag vilket innbar sömn fram till lunch! Faith var tvungen att jobba idag så det var 
bara jag och Bill hemma. När jag gick upp hade han lagat chili. Typ som chili con carne fast utan ris och det var mer soppaktigt. Jag hatar bönor, finns inget värre än konsistensen av bönor!!! Men jag vågade inte säga det, haha, så jag åt det ändå. Och förutom bönorna så var det faktiskt riktigt gott. Spenderade resten av dagen med att titta på håruppsättningar på youtube men jag är värdelös på håruppsättningar även om jag får det visat. Saknar min kära syster just nu, hon hade varit bra att ha här för imorgon. Får väl bli någon simpel håruppsättning bara. 
 
Innan homecoming matchen gick jag, Odalyss och Kadie till Tokyo och åt, älskar deras mat! Innan matchen började mötte vi Hannah och Chelsea i deras fina klänningar! I pausen så går de nominerade homecoming queensen över planen eskorterade av sin pappa och så ropar de ut vad de heter, vad deras föräldrar heter och vad de är involverade i i skolan. Sen kröns vinnaren och detta året gavs kronan av förra årets homecoming queen. Började nästan gråta när Hannah blev uppropad som vinnare, hon blev så glad!!! Åh vad jag älskar alla dessa amerikanska traditioner, om bara våra skolor hade lika mycket school spirit hemma i Sverige...
 
Nu måste jag sova och ladda för imorgon. Homecoming daaaance, har ingen aning vad jag ska förvänta mig!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0