13e oktober

Okej, får väl berätta om homecoming då! Kan säga att jag har haft roligare, det var inte alls lika roligt som jag hoppades på! Tror det främst berodde på att jag åkte med "främlingar", hade varit såå mycket roligare om jag hade åkt med mina kompisar. Men men, det var ännu en high school upplevelse i alla fall!
 
Cirka tre kom Brandon hit och hämtade mig. Vi tog foto och satte på boutonniere och corsage. Sen åkte vi till Ambers hus för att ta ännu fler foton. Sedan till någon park för att ta äääännu fler foton. Tror vi tog minst 1000 foto, haha, och det enda jag ville göra var att gå och äta, haha, var såå hungrig. Brandons mamma var med och tog foton så hon ska skicka alla till mig när hon har tid så lägger upp dem nån dag! Tillslut åkte vi alla i en bil till Longhorn för att äta. Ambers storebrors flickvän var jättetrevlig så pratade med henne under kvällen, och Brandon så klart. Men som sagt gillar jag inte Brandon så det var fortfarande rätt så awkward... 
 
Efter Longhorn åkte vi till skolan för att gå på dansen. Det var inget speciellt faktiskt, trodde det skulle vara fint dekorerat och så men det var rätt simpelt. Det var i idrottshallen och de hade lagt något pappersaktigt på golvet att dansa på och hängt några stjärnor från taket. De hade en DJ men det var inte riktigt min typ av musik de spelade. Som sagt, hade jag gått med mina kompisar hade det varit så mycket roligare. Dansade med Amber och hennes pojkvän och Brandon nästan hela kvällen. Var glad att jag stötte på Kyle och hans flickvän, hon var supertrevlig! Träffade Hannah lite snabbt också men hon kom helt sent och var tvungen att gå iväg på grund av att hon var homecoming queen. 
 
Efter dansen åkte vi tillbaka till Ambers hus och där hade de ställt upp jättemysigt med mat, ljus i taket och hade en brasa. Testade s'mores för första gången, var svingott!! Runt 11 körde Brandon mig till Jennifers hus för Jordan och Julianne hade haft födelsedagskalas där så Faith och Bill var fortfarande kvar där. Stannade till 1.30 och hade supertrevligt. Älskar min familj här sååå mycket, de är så roliga och så trevliga!!! Stunden jag spenderade hos Jennifer var nog den roligaste på hela kvällen, haha. Är så glad att jag har hamnat i denna familjen. Julianne och Jordan blev båda glada för sina presenter jag gav till dem. Längtar tills nästa helg då vi ska åka till Alabama bara vi tjejer. Ska bli såå kul!
 
Det var allt jag hade att säga om min kväll, mycket mer hände inte. Har tagit bilder med Faiths lilla kamera och har inte sladden till datorn än så lägger upp bilder från homecoming så fort jag kan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0