15e oktober

Idag har vi ätit räkor till middag, muuums! Kan äta hur mycket räkor som helst, såå gott. Räkorna här är dock inte som hemma, saknar våra räkmackeonsdagar! Har varit ute och sprungit en runda idag också, 3 kilometer fram och tillbaka på gatan, haha. Har även varit och handlat mat och det är inte bra att handla mat när man är hungrig här kan jag säga. Såå mycket goda saker det finns, helt galet. Inte undra på att amerikanarna är tjocka, jag hade kunnat handla aaallt i affären och proppa i mig! Idag på engelskalektionen hade vi prov förresten, tänkte att det skulle vara lika enkelt som de andra proven men tji fick jag, vi fick analysfrågor!! Det krävde inga långa svar, men det krävdes svar, haha, och jag fattade knappt vad frågan handlade om. Enklare när man får svarsalternativ. Får väl se hur det gick.
 
Älskar hur folk är så trevliga här, nästan för trevliga! Har dock blivit bättre på snabbtänkande och hinner säga "I'm fine, how are you" innan personen har gått förbi, yay! Har börjat säga yes m'am och yes sir också, superroligt haha. Snodde några bilder från yearbook idag så lägger in lite bilder från de senaste veckorna! Nu ska jag gå ner till soffan med min glass och titta på Gossip Girl. Peace out!
 
Taste of Loganville
 
Pink Out Game
 
Pep rally!
 
Bättre bild på killarna. Mitchell i svart i mitten och David längst ut till höger.
 
Någon kille och Braxton i vitt på oldies day. (Den bilden är till dig Ante)
 
Hannah och Chelsea i homecoming paraden som jag missade.

Kommentarer
Postat av: Ante

Hahahah love you din tönt!! <3

2012-10-16 @ 10:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0