17e oktober

Fick sovmorgon idag som sagt, men kände mig inte mycket piggare för det. Jag var inte dock hungrig hela dagen i skolan som jag alltid är annars. Åt en ordentlig frukost på Waffle House med Mallory, Christina och Laurin. Kanske inte ordentlig, haha, vet inte om jag ska kalla smörig våffla och fettig potatiskaka ordentlig frukost, men jag höll mig mätt i alla fall, och det var gott! Mysigt med frukost på morgonen med fina vänner, spelar ingen roll vad Ms. Campbell tyckte när vi alla kom in samtidigt två timmar försent med Waffle House muggar, haha! 
 
Har annars spenderat dagen med att handla med Jennifer på Walmart och räknat matte (såklart). För att göra dagens inlägg lite roligare får jag väl uppfylla Amandas önskemål... Mamma och pappa ni behöver inte läsa detta, haha. Skoja bara, ni kan veta om ni vill för spelar ingen roll ändå. Jag gick på bio med en kille som heter Braxton för några dagar sedan och tycker faktiskt om honom rätt så mycket. Vet inte riktigt hur det ligger till, men men. Pratar samtidigt med en kille som heter David, Odalyss är såååå avundsjuk på mig för hon har gillat honom i evigheter. Hon har inget emot att jag pratar med honom dock så det är bra. Alla tjejer gillar David... och han pratar med mig!! Det var månadens killrapport, haha. Om ni kollar in bilderna från förrigår tror jag det var så kan ni se bild på både Braxton och David. Killen i historian, Nick, har jag ingen bild på, haha, men vi blir bättre vänner varje dag, och även om jag tycker han är snygg så har han flickvän och jag är okej med att bara vara vän med honom, han är riktigt trevlig! Nu får ni inte veta mer, godnatt! 
 
Laurin och Mallory
 
Jag och Christina. (Har solen i ögonen plus att jag får alltid kinesögon (ursäkta ordvalet) när jag vaknar!!)
 
Mallory med vår fantastikt snygga plansch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0