18e oktober

Har skrivit min första engelska uppsats någonsin idag!!! Känner mig sååå duktig, två sidors rolig analys om Hamlet och Oedipus. Älskar när jag är klar med en uppsats och kan zooma ut och se hur bra det egentligen ser ut, haha, att skriva den är inte lika rolig. Vi fick instruktionerna idag och den ska lämnas in imorgon, snabba ryck här vet ni!
 
Har hunnit ta en promenad idag med Faith förutom all min läxa. Har som sagt uppsatsen imorgon, plus matteprov plus historiainlämning plus historiaprov. Tur att allting här är så lätt, haha. Förutom matten då, men det ska nog gå bra imorgon tror jag. Vi hade FBLA möte idag efter skolan också, käkade nachos och målade pumpor. Inte de roligaste människorna i den klubben precis, men det är väl helt okej. Nu ska jag sätta mig och titta på Grey's Anatomy, ska verkligen fokusera för har inte fattat någonting de senaste avsnitten. Om ni vill veta varför ni inte hade något Grey's förra onsdagen så var det för att vi hade debatt här förra veckan. Puss och godnatt!
 
Och glöm allting jag sa om killarna igår, haha, det är David som gäller. Jag döööör helt seriöst så perfekt den människan är. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0